poniedziałek, 6 kwietnia 2015

TAG 50przypadkowych pytań #2

Hej!

Dzisiaj mam dla was drugi zestaw pytań do TAG 50przypadkowych pytań. Wiem, że niektóre się powtarzają, ale większość się różni, zaczynamy.




1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

-Telefon. Było w poprzednim poście

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?

 - Zależy kiedy, ale teraz to chyba cubuc i h&m

3.Czy lubisz pływać ?

 - Tak, też było w poprzednim poście

4.Masz jakieś fobie ?

 - Raczej nie

5.Pijesz kawę ?

 - Nie bo po pierwsze jestem za mała, ale ta dla dzieci też mi nie smakuję

6.Co robiłeś o 24:00 ?

 - Spałam

7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

-Tak .

8.Często piszesz smsy ?
 -Tak. Nawet często

9.Czytasz książki ?
 - Zazwyczaj tylko lektury, a swoje to bardzo żadko

10. Masz duży pokój ?
 - Mi tam wystarcza, ale raczej jest średniej wielkości

11. Kiedy masz urodziny ?
 - 11 czerwiec

12. Jakich piosenek słuchasz ?
-Najczęściej Violi( :

13. O której chodzisz spać ?
-Staram się o 21:00, ale różnie wychodzi

14. Malujesz paznokcie ?
 - Tak. To pewnie wiecie

15. Twoje największe marzenie ?
 - To pytanie było już wcześniej ale powtórze jeszcze raz chcę skończyć studia i mieć poukładane życie

16. Co lubisz robić ?
- Lubięvpisać na blogu, robić zdjęcia, uprawiać sporty, grać na pianinie i lubię diy

17.Jesteś leniem ?
 - Chyba

18. Czego sie boisz ?
 - Boję się żab. One są strasznie obrzydliwe.

19. Umiesz śpiewać ?
 - Nie

 20. Zjadłabyś cytrynę ?
 - Tak, lubię cytrynę, ale tylko w małych ilościach:)

21. Facebook vs Twitter ?
-Nie wiem nie mam twitter a na fejsa bardzo rzadko wchodzi

22. Trzy ulubione strony internetowe ?
- We heart it , Blog i Youtube 

23. Ulubiona piosenka ?
- Ciężko wybrać

24. Dużo śpisz ?
 - Wolałabym więcej

  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?

- Czasem tenisa i siatkówkę, a jeszcze rzadziej piłkę norzną czy koszykówkę

26. Ulubiony sportowiec ?
 - Nie mam 

27. Masz jakieś hobby ?
 -Pisanie bloga , pianino, sporty, fotografia i diy

28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
 - Raczej tak

29.Masz skejpa ?
 - Tak 

30.Co lubisz pić?
- Kakao albo koktajle są moimi ulubionymi napojami ale jak coś dobre to też się napiję

31.Ulubiony owoc ?
 -Arbuz

32. Czego nie lubisz w ludziach ?
-To też już było, ale najbardziej nie lubię jak ludzie używają brzydkich słów

33.Zbierasz coś ?
 - Mam sporo biżuterii, ale raczej nic nie zbieram tak , że muszę mieć tego miliony

34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
 -Jak jusz mówiłam ostatnio prawie wg nie wchodzi na fejsa więc nie wiem

35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
 - Jesli dobrze na nich wychodze to tak. :)

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 - Nie mam

37.Masz rodzeństwo ?
 -Mam starszego o 3lata brata
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
 - Lubię bo mogę pogadać z dziewczynami

39. Malujesz sie ?
 - Nie, nie jest mi to potrzebne

40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
-Rozpuszczone,do szkoły jednak spięte bo wygodniej na w-f

41.Kolor ścian w pokoju ?
 - Jasny fioletowy, ale będą przemalowane

42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 -vlogerów, teledyski, jak coś zrobic samemu DIY
 43.Jesteś wolna ?
 - Jeżeli chodzi o sport to nie jestem wolna, a jeżeli chodzi o życie miłosne to jestem wolna

44.Jakie masz teraz włączone strony ?
 -Pytania , Youtube , Blogger

45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez 
Ciebie?
 - za ile bedziecie

46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
 -  Mamusia

47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
 - Błękitny

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
 - Chyba patrzyłam coś na telefonie albo byłam na spacerze

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 - Historia

 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
 - Od 10 do 30 minut.

Piszcie w komentarzach, który zestaw pytań leprzy.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz