niedziela, 8 marca 2015

Ulubieńcy miesiąca

Hej!

Dzisiaj jest pierwszy post z seri ulubieńcy miesiąca. Będę w nich pokazywać rzeczy które przez ten miesiące podobały mi się naaajbardziej.


1. PO PROSTU TINI to książka o Martinie Stoessel. Kupiłam ją sobie jakieś dwa tygodnie temu, ale nie miałam kiedy o niej napisać. Zawiera wiele ciekawych informacji o Tini. Niektóre fragmenty są napisane przez jej rodziców czy brata. Można zobaczyć zdjęcia z jej życia i koncertów. Moim zdanie. Książka warta polecenia.


2. LODOVICA COMELLO UNOVERSO jest jedną z moich ulubionych płyt. Lubię sobie usiąść i zacząć ją słuchać. Ma razem 9 piosenek z czego trzy to UNIVERSO ale w różnych wersjach. Moją ulubioną piosenką z tej płyty jest I ONLY WANT TO BE WITH YOU. Wiem, że to nie ona ją napisała ale i tak jest to jej wersja. Polecam tą płytę bo mam już ja rok i nadal mi się nie znudziła.


3. ICE TOWER to super gra na telefon, przynajmniej moim zdaniem. Kilka lat temu znalazłam ją na FB ale kiedy dostałam tablet odrazu ją sciągnęłam. Teraz mam ją również na telefonie i często w nią gram. Skacze się w niej w wierzy ponpiętrach, które po pewnym czsie zaczynają się zawalać. Tą gre również polecam.

To by było na tyle i za miesiąc kolejne rzeczy. Mam nadzieję, że taki post się podoba.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz