niedziela, 15 marca 2015

By the river and new designs of clothes

Hej!

W tym poście chcę poruszyć trzy tematy. Dwa są zawarte w tytule a jeden nie. No więc zacznijmy.
Z powodu szkoły i tych wszystkich zajęć dodatkowych mam coraz mniej czasu na pisanie postów. Najczęściej będą pojawiały się one w weekend. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli.
A teraz przejdźmy do reszty posta.
W końcu jest ciepło i mam nadzieję , że utrzyma się to na długo. Wiosna jest fajną porą roku ale nie należy do moich ulubionych. Aby dodać na jej początek czegoś rzadkiego postanowiłam pokazać wam moją stylizację na wczesną wiosnę. A to kilka moich zdjęć.




Moim zdaniem stylizacja kolorowa i wiosenna. Lubie się tak ubierać.
kurtka-klik | naszyjnik-klik | koszula-klik | spodnie-klik | botki-sklep na mieście |

A teraz ostatnia część posta.

Uwielbiam chodzić na spacery. Najlepsze są te nad rzekami albo w lesie. 
Te przepiękne widoki... po prostu super. Mogła bym siedzieć tam godzinami i wpatrywać się w wodę i nasłuchiwać dźwięków przyrody. A co najważniejsze wychodzą tam super zdjęcia.





 Morze moje zdjęcia nie wychodzą jakoś super ale przynajmniej próbuję i się staram co również  jest ważne. Właśnie tam, nad rzeką najlepiej mi się trenuje. Niestety światło też już było dość słabe. Ale wróćmy do rzeki i reszty. Takie spacery pozwalają zapomnieć o wszystkich problemach.Jak już wcześniej wspomniałam bardzo je lubię. A na koniec kilka moich zdjęć ze spacerku.



 Pozdrawiam
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz