poniedziałek, 12 stycznia 2015

THE SIMS 4

Hej!
Jak już pewnie się domyślacie post będzie o... THE SIMS 4. Jeżeli ktoś by nie wiedział jest to gra, w której ma się rodzinę simów. Trzeba się nimi opiekować itd. Również popularna jest wcześniejsza wersja tej gry THE SIMS 3. Mam obydwie te części i moim zdaniem ciężko jest rozsądzić , która leprza. W 4 można stworzyć leprze postacie. Ale za to budowa domu jest cięższa niż w 3. Ogółem reszta gry jest podobna i równakowo fajna. Ja szczerze polecam te gre. Jednak dla mnie w obu grach najgorsze jest to, że nawet nie wiesz, kiedy minie czas spędzony w wirtualnym świecie. Gry nie trzeba kupować w opakowaniu (płytki) wystarczy wejść na origin i pobrać tą grę chyba w tańszej cenie.
Na YouTube moja ulubiona vlogerka Banshee nagrywa jak gra w tą grę.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz