poniedziałek, 19 stycznia 2015

Szkoła Strachu 2

Hejka!

Jak mówiłam w poprzednim poście o mnie więcej takiej samej nazwie kupiłam, a raczej dostałam drugą część Szkoły Strachu. Przeczytałam dopiero dwa rozdziały więc nie mogę za dużo o niej powiedzieć, ale wydaje się fajna i mam nadzieję, że miło będzie mi się ją czytać. Niewiem na jakiej stronie można ją kupić więc nie podań wam żadnych linków. Tu macie zdjęcie okładki i opis.


Od pamiętnych wakacji spędzonych w Szkole Strachu minął rok i wydaje się, że Lulu, Madeleine, Theo i Garrison już doskonale radzą sobie z fobiami. Tymczasem zgodnie z umową podpisaną przez rodziców muszą spędzić za murami Summerstone kolejne lato. 

A tu czeka na nich nowa uczennica, Hyacintha. Dziewczynka najbardziej na świecie boi się samotności, stara się więc usilnie ze wszystkimi zaprzyjaźnić. Jest to dość denerwujące i nie ułatwia zadania, jakie postawiła przed uczniami pani Wellington - mają oni schwytać grasującego po szkole włamywacza. Tylko jak przejrzeć zamiary złodzieja, którego łupem padają jedynie peruki i fotografie z konkursów piękności?

Pzdrawiam i przypominam o popisie w środę o 17.00

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz