czwartek, 1 stycznia 2015

nowy rok

Siemanko!!!!

Mamy nowy rok. Dla niektórych to po prostu inna cyferka, ale dla mnie to nowy rozdział w życiu.
W każdy sylwester ten rozdział dobiega końca, a w Nowy Rok się zaczyna.
Niestety jeżeli zrobimy coś bardzo złego ciągnie się to za nami przez całe, życie.
Dlatego powinniśmy uważać co robimy.
Ja nie poczułam się jakoś szczególnie o 24.00, ponieważ ten rok nie był dla mnie jakiś super. 
Jednak mam nadzieję, że za rok będzie inaczej.
Pewnie jak większość ludzi mam jakieś postanowienie.
W tym roku chcę być grzeczniejsza i śmielsza.
Mam nadzieję, że mi się uda to spełnić.
A teraz powrócę do tych rozdziałów.
Można je porównać do książki. Wygląda to podobnie dobre i złe rzeczy są przez cało książkę.
Jednak książki zazwyczaj mają dobre zakończenie, a życie nie koniecznie.
Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście.


Druga część postu jest o  tolerancji.
Wiem, że czasami coś nas wkurza, albo jest dla nas czymś nie fajnym i wtedy zaczynamy pisać obraźliwe posty. Dla mnie najważniejsza jest szczera prawda, ale niektóre słowa można zamienić na nieco łagodniejsze. Ja sama cenie ludzi którzy mają własne zdanie i nie boją się go wyrazić.
Ludzie którzy wiedzą jaka jestem naprawdę i mnie lubią są dla mnie bardzo ważni.
Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Nie wszyscy dobrze przyjmują obraźliwe posty i może to ich ranić. Dlatego, tak jak pisałam wcześniej, Postarajcie zmieniać nie ładne słowa na coś, co mniej obrazi, ale mimo tego pokarze jakie jest twoje zdanie. Pomyślcie zanim coś napiszecie, czy taka treść nie obraziła by też was. Przyznam się, że ja też czasem chcę napisać coś nie za fajnego, ale najpierw staram się zrozumieć tą osobę, dlaczego to napisała. Dopiero potem piszę komentarz.


A tu macie linki na blogi, które polecam


A na koniec piosenka MARGARET 
Too little of love 

Żegnam się z wami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz